Péntek, 15.12.2017, 14:07
Üdvözöllek Vendég | RSS

A SISLÓCI KÖZÉPISKOLA HIVATALOS WEB OLDALA

Mini-chat
Statisztika

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0

ІНФОРМАТИКА

ЗА МАТЕРІАЛАМИ САЙТА ВІДДІЛУ ОСВІТИ ТА У СПРАВАХ НАЦІОНАЛЬНОСТЕЙ УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ

http://vosviti-uz.ucoz.net/index/informatika/0-11

 
Документацію, яка повинна знаходитись в кабінеті інформатики, можна завантажити ТУТ
 
 
Підготовка до уроків
Сьогодні перед учителями стоїть завдання не просто навчити учнів опановувати певний обсяг знань, а виробляти вміння вчитися, застосовувати набуті знання у практичній діяльності. Щоб стати професіоналом у питаннях економіки, інформатики та багатьох інших напрямків, потрібно щодня перечитувати журнали і газети, дивитися телепередачі, ознайомлюватися з ресурсами Інтернету, відвідувати бібліотеки. Останнім часом швидкість "приходу" інформації до людини збільшилася в тисячі разів. Тому на рівні із знаннями необхідні й уміння і навички збирання, обробки і систематизації, аналізу інформаційного простору з використанням комп’ютерних технологій у навчальному процесі. На уроці треба розглядати комп’ютер не як мету, а як інструмент дослідження, джерело додаткової інформації, спосіб саморозвитку й самоорганізації праці, розширення зони індивідуальної активності учня, можливість використання особистісно орієнтованого підходу до навчання. Тому уроки бажано проводити поетапно із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ).
Етапи:
- Організаційний.
- Перевірка домашнього завдання.
- Всебічна перевірка знань.
- Підготовка учнів до активного і свідомого засвоєння нового матеріалу.
- Засвоєння нових знань.
- Закріплення нових знань.
- Інформування учнів про домашнє завдання, інструктаж до його виконання.
Згідно вимог діючих програм в 10-11 класах рекомендується проводити 2 уроки інформатики на тиждень і тільки по підгрупах в умовах постійного доступу учнів до комп’ютерів. Клас ділиться на кілька підгруп на кожному уроці так, щоб кожен учень був забезпечений індивідуальним робочим місцем, але не менше 8 учнів у підгрупі згідно наказу МОН України від 20.02.2002 року №128. Бажано проводити два уроки інформатики підряд.
Для проведення уроків інформатики можна скористатися основами осмислювально-концентрованого навчання:
На 1-му уроці (непарний урок згідно календарного планування):
• Перші 20 хв. при вимкнених комп’ютерах вчитель проводить пояснення нового матеріалу, на дошці записує "Що задано додому".
• На початку наступних 25 хв. уроку вмикаються комп’ютери, і учні самостійно працюють на комп’ютерах для закріплення нового матеріалу. Вчитель тим часом займається з тими учнями, які не засвоїли певних положень нового матеріалу, щоб і вони змогли приєднатись до роботи на комп’ютері.
На 2-му уроці (парний урок згідно календарного планування):
• Перші 20 хв. уроку за допомогою комп’ютерного тестування проводиться перевірка знання матеріалу, заданого додому. Кожен учень одержує 1-у оцінку.
• На початку наступних 25 хв. вчитель проводить пояснення щодо виконання вправи для закріплення теми 1-го уроку або підсумкової практичної роботи, роздає кожному учню індивідуальні завдання. Учні на комп’ютері виконують завдання.
Після захисту виконаного завдання у вчителя кожен учень одержує 2-у оцінку.
Будуть випадки, коли непарний урок треба проводити по методиці 2-го уроку, парний урок проводити по методиці 1-го уроку.
Мистецтво організації уроку полягає в тому, щоб розумно завантажити учнів роботою, самому залишаючись вільним для контролю, допомоги окремим учням, прийому виконання заданих вправ, практичних робіт, комп’ютерних тестів.
Учні, які достроково завершили і захистили завдання, до кінця уроку працюють з тренажерами, навчальними програмами, виконують додаткові завдання вчителя. На уроках інформатики опитування окремого учня при бездіяльності інших не проводиться, треба організувати навчальний процес таким чином, щоб одночасно працювали всі учні, знання і навички кожного оцінювалися за індивідуальними завданнями.
 
Під час підготовки до проведення уроків вчителю необхідно користуватись:
 
Підручниками та посібниками з інформатики.
 
А також не менш корисним буде матеріал розміщений тут:
 
 
Дидактичні матеріали:
Для проведення уроків не лише з інформатики а й інших предметів із застосуванням комп’ютерів необхідно мати дидактичні матеріали, певне програмне забезпечення. Тому пропонуємо дидактичні матеріали та програмне забезпечення для проведення деяких уроків.
 
Діючі моделі для проведення комп’ютерно зорієнтованих уроків

Деяке програмне забезпечення для проведення комп’ютерно зорієнтованих уроків
 
 
 
Мова програмування ЛОГО
 
Перші кроки програмування бажано вже проводити з 4 класу. Адже діти вже знайомі з англійською мовою і їм неважко буде описувати дії на мові яка пропонується нижче. Для цієї мети служить мова програмування LOGO. Вибір цієї мови для цієї категорії дітей не випадковий. Саме складання програм для певних виконавців (в LOGO - це Черепашка) має певне емоційне забарвлення, робить процес виконання програми наочним, полегшує її аналіз, пошук і виправлення помилок. На протязі багатьох років ця мова програмування викладається в середніх класах багатьох шкіл США та інших країн. Проведені психологічні дослідження підтвердили спостереження вчителів і свідчать про досить високий рівень інтересу, який виявляють учні до вивчення інформатики, і зокрема, мови програмування LOGO навіть починаючи з молодших класів. Нижче подаємо програму та навчальний посібникLOGO, які можна скачати для подальшої роботи.
 
Детальніше про програми LOGO ви можете ознайомитись відвідавши сайт: www.int-edu.ru/logo/
 
 
 
Інші матеріали, які також стануть в пригоді:
 
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів (Навчальні програми для профільного навчання програми факультативів, спецкурсів, пропедевтичних курсів, гуртків) (2003 р.);
Календарне планування уроків інформатики в 10-11 класах по програмі 2003 року та різних профільних курсів;
Міністерська (2009 р.) програма викладання інформатики в 9-12 класах загальноосвітніх шкіл України. (Докладно розписано планування тем та уроків, наявна пояснювальна записка);
Міністерські (2009 р.) програми викладання профільних курсів в 9-12 класах загальноосвітніх шкіл України. ("Основи Інтернету", "Основи веб-дизайну", "Основи візуального програмування", "Основи комп'ютерної безпеки", "Основи комп'ютерної графіки", "Основи створення комп'ютерних презентацій");
Тренажер клавіатури (Дає можливість швидко та легко освоїти десятипальцевий набір тексту);
Середовище програмування "Pascal ABC". (Дистрибутив містить два програмних продукта: навчальну систему програмування Pascal ABC (автор - С.С.Міхалковіч) та міні-версію електронного задачника по програмуванню Programming Taskbook (автор - М.Э.Абрамян). В архіві також містяться 5 електронних посібників по програмуванню на мові Turbo Pascal (розділені на окремі уроки та теми) у зручному форматі);
Для вчителів від професіоналів. (Два електронних підручники, в яких детально, по темам розписана методика викладання інформатики в школі. Це не старі навчальні посібники, а розробка методичних рекомендацій по темам сучасних шкільних програм. Книги дуже корисні для молодих вчителів та й вчителям із стажем буде що почитати та вибрати для своєї практики);
Test-2006-1. (Програма тестування та оцінювання знань учнів. Можна перевіряти знання учнів із будь-яких предметів. Тести можуть мати до 50 питань. Виставлення оцінки за тестування за 11-бальною системою (12 балів може виставити лише учитель);
Test-2006-2. (Дороблена та виправлена версія. Учень на початку тестування реєструється);
Програма для створення тестів для Test-2006 обох версій. (Програма дає можливість створювати тести для програм Test-2006 та Test-2006-2. Зручна в роботі. Можна редагувати раніше створені тести, доповнювати їх та змінювати питання і відповіді);
 

ЗА МАТЕРІАЛАМИ САЙТА ВІДДІЛУ ОСВІТИ ТА У СПРАВАХ НАЦІОНАЛЬНОСТЕЙ УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ

http://vosviti-uz.ucoz.net/index/informatika/0-11

Belépés
Keresés
Naptár
«  December 2017  »
HKSzeCsPSzoV
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Copyright MyCorp © 2017